La reunió s' ha iniciat per part de la mestra d' AD demanant l' avaluació d' un nen de 2n A d' Eso del qual sospita podria tenir dislèxia i es decideix fer-li la prova Prolec.
A continuació es comenten els casos de dos nens de segon d' eso que reben suport fora de l' aula i es proposa per un d' ells una Aci significativa a dues àrees i la orientadora recorda que s' ha d' avisar als pares abans de tot.
La orientadora es pot dir que condueix la reunió, segueix uns punts a fi de no deixar-se res, seguidament demana a la resta de companys que informin del que s' ha abstret a les sessions d' avaluació d' inici de curs de la setmana passada. El cas que m' ha cridat més l' atenció és el d' uns pares que es neguen a que el seu fill rebi suport essent repetidor i havent-n' hi quedat vuit de suspeses, m' ha fet pensar que a vegades ha de ser difícil trobar arguments per convèncer uns pares en casos així, de totes maneres penso que s' ha d' insistir recordant la importància de la formació actualment més que mai, etc.
Seguidament, l' orientadora fa saber al departament que va parlar amb un tutor que havia realitzat un canvi d' aula a un alumne sense haver-ho consensuat recordant-li la importància de seguir un ordre: el tutor ha fer la sol·licitud, l' equip educatiu ha de donar el vist-i-plau i finalment es deixa una nota a l' aula de professors, apunta que no passa res si l' alumne és el darrer en assebentar-se i si passa uns dies més a l' aula inicial.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada