Pauta d' Obsevació per valorar la
metodologia en l' aula i la interacció entre el mestre i el
grup-classe i el comportament dels alumnes amb NESE (indicador d' avaluació).
Exemple de la graella que empro en la segona Fase.
Exemple de la graella que empro en la segona Fase.
Mestre-grup
- Parteix dels coneixements previs? |
|
|
- Com conecta el que va fer en la classe
anterior. |
|
|
- Com manté l' atenció i l' interès
dels alumnes. |
|
|
- Manté un ritme fàcil de seguir? |
|
|
- Utilitza imatges o exemples? |
|
|
- Especifica què es farà, com i què s'
espera dels allumnes |
|
|
- Com està organitzada la classe? |
|
|
- Com és la interacció entre els
membres del grup |
|
|
- Quin és l' ambient a l' aula |
|
|
- Participa l' alumnat activament |
|
|
- Dóna pautes per realitzar les
activitats |
|
|
- Es promou la interacció treballant en
grups |
|
|
- Hi ha bon tractament entre els companys
de grup |
|
|
- Es considera el contingut amb els
interessos dels alumnes |
|
|
- Hi ha bona organització del treball |
|
|
- Aspectes didàctics que facilien el
treball |
|
|
Alumnes
NESE
|
Nen d' IT |
Nena d' IT |
Nen dislèxic |
Nen amb trastorn emocional. |
- Està motivat |
|
|
|
|
- Segueixen les indicacions sense ajuda |
|
|
|
|
- Es distreu |
|
|
|
|
- Sap afrontar dificultats |
|
|
|
|
- Demana ajuda: quan, com,
|
|
|
|
|
- Té material adaptat, quin. |
|
|
|
|
- S' oblida materials o deures |
|
|
|
|
- Es relaciona amb mateixos companys |
|
|
|
|
- Grau d' ajuda que reb |
|
|
|
|
- S' ha integrat bé dins el grup |
|
|
|
|
- El mestre li dedica poc o molt de temps |
|
|
|
|
- Mostra un ritme d' aprenentatge adequat (lent, variable,...) |
|
|
|
|
- Sap afrontar les dificultats o es bloqueja. |
|
|
|
|
- Es desanima quan no ho sap fer |
|
|
|
|
- Comprèn les instruccions del treball a realitzar |
|
|
|
|
- Es mostra cohesionat dins el grup
|
|
|
|
|
- Se' l veu interessat
|
|
|
|
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada