OBJECTIUS
- Reflexió i diàleg entre els participants.
- Reflexió sobre la pràctica educativa
DESCRIPCIÓ DEL TREBALL
AVALUACIÓ
REFLEXIÓ
- Reflexió i diàleg entre els participants.
- Reflexió sobre la pràctica educativa
DESCRIPCIÓ DEL TREBALL
- Reunió d' equip educatiu. Arrel de que aquests dies, des del PAT, l' ordre del dia són el tema dels possibles alumnes repetidors i els programes específics més adients, es va acordar una reunió en temps de pati d' equip educatiu per informar de que els dos alumnes de IT com que ja han repetit curs, se ls recomana derivar un al programa ALTER i l' altre, al PQPI de jardinería.
- Classe d' avui de naturals. S' ha dividit en dues parts: en la primera mitja hora un alumne prèvia petició, ha realitzat una exposició sobre fòssils i en la segona part, hem baixat al jardí on cada grup s' ha situat en l' espai que va marcar l' activitat ha consistit en recopilar diferents espècies de flors i plantes per després classificar-les i estudiar les seves característiques.
Exemples de l' exposició:
.jpg)
Exemples de l' exposició:
.jpg)
AVALUACIÓ
- La reunió d' equip educatiu ha sigut interdisciplinar, o sigui, entre els professors d' àrea i tutor, a més dels membres del DO i ha sigut en temps de pati perquè compatibilitat.
- Els alumnes, en qualsevol moment del curs, poden demanar fer una exposició individual d' un tema del seu interès en relació als continguts proposats pel professor. Aquest alumne en concret, ens ha sorprès a tots, ha demostrat sentir passió pel tema i ha gaudit de mostrar-nos varietat de fòssils: caragoles, estrella de mar, musclos, eriçons del Marroc, mosca, libèl·lula,...amb petites explicacions i després la resta ha fet una fila per veure bé tota la mostra.
En la segona part, al jardí, prèvia explicació a classe per part del professor: classificarem entre espècie I, II, III, IV,...(tantes com identifiquem) i aferrarem flors i plantes. Els grups s' han distribuit tasques i han anat recopilant, no hi ha hagut dificultats ja que cada grup es centrava en un espai diferent.
REFLEXIÓ
- L' orientadora ha informat i recordat la importància d' evitar l' abandonament escolar i de com alguns programes poden ajudar a que els alumnes continuin en el sistema.
- La classe ha estat bastant lúdica, la primera part ha semblat un simulacre real a una exposició de fòssils, tots han respectat el company i li han fet preguntes i l' anada al jardí també ha suposat un aprenentatge significatiu per l' experiència de conectar amb la natura (plantes i éssers vius reals),
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada