Com vaig dir, una de les principals funcions del DO és l' acció tutorial, per això la meva orientadora constantment es reuneix amb els diferents tutors i avui volia compartir amb vosaltres una d' aquestes reunions:
Amb motiu de que avui horabaixa es faran les sessions d' avaluació, la orientadora ha explicat als tres tutors de primer d' ESO que per una part han d' emplenar el full d' acte del grup i per l' altra cada un farà una descripció de la percepció que es té del grup: si considera es un grup cohesionat, característiques dels alumnes: nombre de repetidors, algú té manca d' integració, si han fet exàmens, convé citar algun pare?...
La orientadora ha tingut un paper informatiu, dinamitzador, ha resolt dubtes...i ha deixat pel final de la sessió els temes habituals d' altres sessions on es comenten el tema de les faltes d' assistència, algun cas que crida l' atenció, avui s' ha comentat el cas d' un nen que no articula bé, sembla té un problema de llenguatge, també s' ha dit que no acaba d' estar a gust amb el grup la qual cosa m' ha fet associar-ho amb timidesa, en tot cas, s' ha acordat molt encertadament que es revisaria la informació des de primària per saber si va tenir ajuda d' algun logopeda...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada