dijous, 23 de maig del 2013

Acabant la 3a Fase...

OBJECTIUS
- Prendre decisions per millorar els processos d' aprenentatge.
- Reflexió de la mostra processual: materials, dinàmica de grups, ...


DESCRIPCIÓ DEL TREBALL
- Durant la fase, he anat passant a diferents alumnes la graella d' autoseguiment, fent-los diverses preguntes a fi de recollir informació documental. Amb el professor de naturals també vam acordar un espai de temps per emplenar la rúbrica d' avaluació.
- Classe de naturals: diagrama de barres a partir del recompte de les diferents espècies.
- Reunió amb els membres del DO
AVALUACIÓ
- Veureu els resultats dels registres en l' entrada següent i podreu valorar com una dinàmica motivadora i adaptada a les característiques dels alumnes pot fer del seu aprenentatge un camí competent cap al traspàs a la vida adulta.
- Una vegada més els alumnes han anat resolent entre tots les dificultats que suposa entendre una gràfica prèvia explicació del professor i han anat comprenent i elaborant la significació de la representació gràfica a partir de les dades.
- Degut als esperats resultats positius de la metodologia, sobretot el professor i jo hem estat comentant a la resta els resultats dels diferents registres i la tutora ha proposat cara al proper de curs fer a saber a la resta d' equip educatiu l'opció d' incloure la metodologia al Pla d' atenció a la diversitat del centre i hem comentat que convendria recomanar la realització d' un Seminari per la formació de professors amb aquest tipus de dinàmica.

REFLEXIÓ
- Si el psicopedagog s' aproxima als actors protagonistes del context objecte d' estudi i té un paper actiu, empàtic, mediador, reflexiu...pot generar canvis a benefici de tots, especialment els alumnes. Pot intervenir tant en propostes metodològiques, organitzatives, ...a l'aula com fer el traspàs a la resta i informar de tots els avanços i entrebancs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada