Avui quan he arribat a l' institut he tingut una sensació estranya sabent que no hi hauria la meva tutora com us vaig dir...He entrat al DO com cada vegada que acudeixo al centre i alguns companys estaven comentant que no es faria la reunió de tutors que normalment es feia en aquella hora. El primer que he pensat: que és d' important l' assessora i cap de departament, com es romp el ritme amb una ausència per mi decisiva, ella condueix, marca ritmes, agilitza...un tutor ha dit: jo no tinc gaire a comentar aquesta setmana mentre jo pensava "sempre hi ha cosetes", era evident que no hi havia massa iniciatives i penso no em tocava a mi animar a ningú. Però abans de que sortíssin, he comentat que m' agradaria seguir entrant dins diferents àmbits sobretot els relacionats amb el DO per tal d' observar i reflexionar sobre les tasques, així he demanat que si els semblava bé seguiria d' aprop algunes de les seves intervencions. La mestra de pedagogia terapèutica m' ha dit que no tenia cap inconvenient ni el mestra d' audició i llenguatge, l' educadora social m' ha dit que tenia prevista una classe amb els que segueixen el programa Alter i que cap problema si hi acudia just després. En canvi, el mestre AD m' ha dit que preferia no entrès en les seves classes, tampoc no m' ha donat opció a demanar més perquè ha sortit i això m' ha sorprès un poc perquè és un mestre experimentat i gens tímid. Per tant, potser li molesta una presència, perd concentració en les classes o senzillament no està còmode...té por de ser jutjat, estar un poc insegur per la metodologia,...tot això són impressions ja que només el conec de tractar-lo en el departament entre sessió i sessió. Ara bé, la gent perceptiva hem d' aprofitar que només per energia i maneres de parlar, ja rebem moltíssima informació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada